onsdag 3 april 2013

Vår med fågelsång........


ÄNTLIGEN verkar det som vintern har gjort sitt och våren har gjort sitt intåg!

SUPERNICE ute idag med sol, fågelkvitter och MASSA fina vårblomster.
Det var nästan på vippen att jag köpte på mig några penseér MEN färgen som jag vill ha fanns ikke.
Så jag väntar och kollar vidare!

Tycker väl att det då även passar med ett kort i lite våriga färger.

Kanske é lilla tjejen på väg till första vårkalaset med blommer och blader!



Motivet har jag målat med distresser och det övriga joxet på kortet kommer ännu en gång från mina "små" gömmor!


Nu ska jag minsann ta och krafsa runt i trädgården och leta efter fler vårtecken.

Tjena......



3 kommentarer:

  1. B-E-A-U-T-I-F-U-L !!!!! lOVE your creative design work and your superb coloring of this LOTV cutie.
    Simply STUNNING!

    SvaraRadera
  2. Så fint färglagd igen. Verkligen ett vår aktigt kort.
    Bra att det bli bättre väder hos er man behöver ju faktiskt solen och värmen för att kunna må bra.
    Kram Sinikka

    SvaraRadera
  3. Vilket otroligt fint kort, underbara färger. Det verkar som åren har tagit pause men snart kanske. Kram Katarina

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...