onsdag 30 september 2015

Pingviner


♥ ♥ ♥

För tillfället är inspirationen NOLL zero nada!!!

Men så fick jag syn på dom här söta pingvinerna från Stampendous, Bundled Penquins.

Inköpta förra året och ALDRIG använda.
Kommer inte ihåg var jag köpt dom MEN Scrapfabriken har andra fina motiv.

Ville få till en frostig känsla med mycket glitter.

Så min tanke var ett shakerkort föreställande en igloo till pingvinerna.


Motivet är färglagt med Derwent Artistspennor och självklart några detaljer med wink of stella.

Texten "vinterhälsningar" är stämplad i grått och jag tror den kommer från hÄnglar.


Detta är några av dom produkter som jag använt.
Glitterfärg från Panduro, Mama Elephant confetti die, Scahblon Mini Random Stars, Prima Glass Glitter, Distress ink och Wink of Stella clear.


Det är en mix av MÅNGA olika sorters glitter och några utstansade stjärnor.
Tycker att just glass glitter, som det är lite tyngd i, gör att det "skakar" runt bra.


Får väl se om inspirationen kommer tillbaka.
Kanske ska ta och städa lite och se om jag kan hitta den i min pysselröra.


Kortet läggar jag till:

Simon Says-Anything goes

♥ ♥ ♥


3 kommentarer:

  1. OMG, this is wonderful winter card! Great design! Love it!!!

    SvaraRadera
  2. Waww, så smukt med de to søde pingviner og den fine baggrund... flot med shaker bag dem.

    Ha en rigtig dejlig efterårs weekend, klemm

    SvaraRadera
  3. This is beautiful! Such a great shaker! Thanks so much for playing along with the Simon Says Stamp Wednesday Challenge!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...