fredag 20 januari 2017

Vår i luften


♥ ♥ ♥

Vi har haft en underbart fin dag idag!
Solsken, klarblå himmel och t.o.m. fåglarna blev så glada att dom sjöng på sin vårmelodi.😍
Det kommer säkert några bakslag i vädret MEN man får passa på att njuta när det bjuds!

Så med tanke på vädret så visar jag på ett kort i vårens tecken!


Blomman kommer från Hero Arts. Det är ett set med både stämplar och dies.
Jag har använt Tombowpennor att stämpla/färglägga den med och sen 
Wink of Stella på själva blomman.


Cirkeln är från Gummiapan och till den har jag använt distresser i olika
 gröna nyanser.
Sen har jag embossat med Poly Sparkle för att få lite glitter.
Ett av mina absoluta favoriter när det gäller embossingpulver med glitter.
Även texten Kram kommer från Gummiapan.

Tecknet & är en dies från Cuttlebug.
Den har jag stansat ut fyra gånger och det översta lagret har fått ett lager med 
Wink of Stella clear.

Till sist fick det bli några blingsstenar som dekoration.
Vad vore livet och pysslandet utan glitter. Ganska trist tycker jag!!😉


Har monterat det hela på några lager med cardstock i olika vita nyanser.
Tycker det blir så fint!


Kortet lägger jag till:

A Blog Named Hero-New to Me
I have never used this (&) die before.

♥ ♥ ♥



2 kommentarer:

  1. Jattefint kort, har inte sett the & forut, x

    SvaraRadera
  2. So pretty! I love the way you've used die cuts for your design!
    Thank you for joining us over at A Blog Named Hero!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...