måndag 8 januari 2018

Tårta med ljus


♥ ♥ ♥ 

Det fina vädret håller i sig och då är det också mycket lättare att få till ok foton på mina kort.
Så därför öser jag på med ett inlägg idag också!

♥ ♥ ♥

På kortet som jag visar idag har jag använt samma dies till bakgrunden som på koret jag visade igår MEN stansat ut den flera gånger.
Även här har jag satt dubbelhäftande tejp bakom dom små hålen och sen strösslat med glitter i silver.


Allt som glittrar på tårtan är utstansat med cardstock och dubbelhäftande tejp.
Sen har jag strött över glitter i vitt och silver.

Själva tårtan har jag färgat in med distress ink spun sugar.


En del av detaljerna är monterade med 3d-kuddar för att få lite höjd.

Dies och text kommer från Gummiapan.


♥ ♥ ♥



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...