onsdag 2 november 2011

Ny blogg


Efter mycke möda och stort besvär..........

har jag lyckats få till en ny blogg!
Orkar inte hålla på att trixa med blogg.se längre!

Så alla som hittar hit är -ligt VÄLKOMNA!

Jag tar tacksamt emot synpunkter om ni ser några konstigheter på bloggen.

Kommer bli ändringar under resans gång. Måste bara ha lite hjälp av dataproffset som just nu befinner sig i Valencia. Så det får bli när han har tid!



? ? ? ?
Kanske någon som kan hjälpa mig med hur man ändrar layouten på titeln på inläggen?

10 kommentarer:

  1. Oh this is absolutely gorgeous!!!! And I know you are happy there is no snow on it yet!!! Hugs...Jacque

    SvaraRadera
  2. Hi Gunilla, I'm so happy that you were able to set up your new blog!! I can't wait to visit again!!
    Hugs,
    Suzan

    SvaraRadera
  3. Aha så du har en ny look här..härligt ja det är bara att börja om från början börja om på nytt.

    Självklart följer jag på Bloglovin..jag tror jag var först:)

    Lycka till med allt.. kanske får du en kolossal lust nu att blogga.. vem vet..

    Tjusig spansk blomma.. olé

    SvaraRadera
  4. Klurar på att länka mig så här istället hos er blospotare :)

    SvaraRadera
  5. Kul med något nytt ibland ;-) Ser fram emot många härliga inlägg!!!

    kram

    SvaraRadera
  6. Härligt tjejen du fixade ju detta galant! Kram Cathrin

    SvaraRadera
  7. hi Gunilla, I'm glad to follow you here! Looking forward to your creations!
    hugs, Alina

    SvaraRadera
  8. Buhuuu!! Snart är jag tusan själv med att ha blogg.se!
    Grattis till din nya blogg iallafall gumman! :)

    Kramisar å trevlig helg!!!!

    SvaraRadera
  9. Trevligt att titta in här i din nya blogg! Du missar väl inte att det är scrapträff i Trelleborg den 19 november??? Skulle vara trevligt att träffa dig.

    SvaraRadera
  10. Hej! Nu har jag oxå hittat hit.
    Funderar oxå på att flytta från blogg.se.
    Får se när jag orkar ta tag i det.
    Hoppas allt r bra med dig annars.
    Stor Kram,
    Anna

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...