måndag 27 februari 2012

2012-02-27

Blev kär i det här motivet direkt när jag såg det.
Som vanligt fick jag inte beställt och den hann ta slut, suck!

MEN som tur var så fick Eva på Hobby och Hantverk hem den igen, LYCKA!!

Den söta ängeln hittar ni här och jag har stämplat den i brunt.



En närbild på motiv och detaljer.

Wellpappret är en slaktad kartong från Kronfågel. Körde den en omgång i cuttlebugen så att den inte skulle vara så tjock. Därefter fick den lite detaljer med crackle paint.

Bladen är en die också inköpt på Hobby och Hantverk.
Tycker den är snygg eftersom dom är lite spretiga!

Eva har även mitt favoritband, jute, som jag använder OFTA!

Doilyn är utstansad i kaffefilter och det lilla bruna hjärtat samt fågelburen har fått sig ett lager med Distress stickles Rock Candy. 
Gillar denna stickles massor eftersom det inte blir "limfläckar".

Ni kan även hitta cheesecloth i shopen, kul detalj!
Den jag har använt är en present från min vän Jacque, THANK you sweetie, love it!



Måste också säga att sedan jag började använda denna tejp vid montering fungerar inget annat för mig. 
Den är lätt att få av baksidan på, finns i olika bredd och sitter som järnet!



Det var allt från mig.

Hoppas ni får en skön vecka!!

7 kommentarer:

  1. Hi Gunilla! Your card is totally stunning...amazing details and such a sweet image.
    This lovely creation is uniquely "You"!

    SvaraRadera
  2. Oh Sweetie, this is just so darling...that angel is beautiful and I am AMAZED at all of the gorgeous details you have added. The corrugated paper gives so much texture to this STUNNING card. Lovely...just lovely!!! Big hugs for you!!! Jacque

    SvaraRadera
  3. Nu blev jag allt lite kär jag också, stämpeln är underbar!! Kortet så fint - gillar den monokromatiska looken och det milda färgvalet.

    Saknar dig på msn!

    Kram, Erica

    SvaraRadera
  4. Hej Gunilla Åhh så gulligt kortet är. Färgerna och grejorna du har på det. Som en liten bakelse. Hoppas allt är ok hos dig det är det hos mig Det är vår på gång känner man nu.

    SvaraRadera
  5. Ett mycket fint kort. Stämpeln är verkligen söt, bra att du fick tag i den.
    kram kram Sinikka

    SvaraRadera
  6. Förstår att du gillar den stämpeln mycket, den är ju helt underbar och kortet lika så. Så fint dekorerat, önskar jag kunde göra så. Ha det så bra. Kramar Katarina

    SvaraRadera
  7. Vilket fint kort! Gillar kombon av det ruffa och det skira.
    kram Annika

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...