måndag 14 maj 2012

2012-05-14

Igår var vi bjudan på 20-årskalas till sonens flickvän.

Ett kort skulle hon självklart ha

och 

eftersom hon är en färgglad och piggelin tjej fick kortet bli ett sådant.....


...många lager med papper och det mönstrade är från Basic Grey.....
vissa av papprena är utstansade med 
Nestabilities Long Classic Rectangles Large die.....

ordet KRAM är utstansat med Cuttlebug Baby Face, 

ett av mina favoritalfabet!


stämpelmotivet är från Hero Arts och färglagt med Distressdyna wild honey samt pickled paint


Så över till mitt nya trädgårdsprojekt.

Har förstått att det är populärt att odla i pallkragar.
Självklart måste jag prova så maken fixade pallkragarna och projektet är igång.
Några påsar med fröer är inköpta så nu ska dom bara i jorden.

Fortsättning följer på hur jag kommer att lyckas ELLER inte!


Är det någon som är intresserad av pallkragar så har jag några över.
Säljer dom för 100 kronor styck och dom hämtas hos mig;=D!!

Så tillbaka till verkligheten......tvättmaskinen kallar och sedan ska jag nog se till att få några fröer i jorden.

Ha det bäst ♥ 


3 kommentarer:

  1. What a lovely card!!! I know that Jenny loved those bright colors...the paper you have used a perfect...and all of those cut-outs..oh my!!! Gosh, Gunilla the merry little gardener....send some of those veggies to me...haha...Big hugs..Jacque

    SvaraRadera
  2. Your card is absolutely breathtaking, Gunilla!
    Such a lovely garden....wish I had time for that!

    SvaraRadera
  3. Vilket härligt fint kort, en riktig färgexplosion. Håller tummarna att det blir något av det du sått. Kramar Katarina

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...