måndag 17 juni 2013

Återvinning.....


Köpte den här korgen på ICA för ett tag sedan full med härliga champinjoner.

Just vid det tillfället hade jag nog inte tänkt att återanvända själva förpackningen

MEN

så fick jag en idé........


Är så förtjust i dom där trädekorationerna som dykt upp lite är och där på olika pysselprojekt....

sååååååååå fina tycker jag.

Problemet är att jag inte hittat några som jag vill i ha svenska webshopar så....

fram åkte min die från Cuttlebug och vips så hade jag en fjäril.......


Lite färg med mina distresser och jag tyckte den blev helt ok!
Den fick pryda Hero Arts tag som jag även stämplat med Hero Arts Silhouette Grass och lite andra stämplar.

Själva tagen är faktiskt stämplat på helt VANLIGT kopieringspapper från början och var inte alls tänkt att användas till något särskilt. Men efter lite bearbetning med ditt och datt så fick jag till en "old look" och den passade perfekt till fjärilen.

Det är en kul process det här med att förvandla kopieringspapper till lite mer "old look".

Stjärnorna, även dessa en die från Cuttlebug, är färglagda med distresser och sedan clearembossade

och

"Ta det med ro....." är stämplad på wellum och sedan även den clearembossad!


Så var det med det kortet!

Kortet lägger jag till utmaningen A Blog Named Hero.



Så till sist en bild på min vackra Rosenpraktry som spred sina vissnade blad så fint!

Det är vackert även när blommorna går mot sist slut. 






2 kommentarer:

  1. Beautiful floral photography and a most stunning postcard...beautiful butterfly and I love the wheat background!

    SvaraRadera
  2. Beautiful use of nature - elements and colours - to make this gorgeous card! Thanks for playing along with us at A Blog Named Hero!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...