torsdag 1 augusti 2013

Tags tags tags.....


En silverbricka med en samling av lite smått och gott.


Har plocka ut fyra tags från zinklådan.....

♥  

Min tanke var från början att jag skulle använda en del av mina pappersbitar som blivit över från olika projekt

OCH visst det gjorde jag MEN det blev en hel del nya bitar också när jag var klar!!

Har använt mig att samma dies på alla tagsen.
Marianne design cupcakemoln och blad från Memorybox, Spellbinder label ten samt Seeing Spots embossingfolder från Cuttlebug!


Spetsen är utstansad i melittapåse....
tycker det blir en skir och fin effekt


liten vit blomma från Scrapfabriken med rhinestone i mitten från Prima....




Körsbär med RÖTT glitter och sedan ett lager med 3D-lack på det.... 


vit akrylfärg runt kanterna på tagen samt "botten" på cupcaken


ALLA vita lager/moln på cupcakesen har ett lager med glitter


glittret på remsan bakom cupcaken är gjord med scor-tape på wellum och sedan glitter på det


Slut för idag!
Har ni några frågor é det bara att hojta...hjälper gärna till så gott jag kan!

♥  




2 kommentarer:

  1. Du är ju sjukt bra på att få ihop fina saker.....nu fick jag riktig inspiration:-) Vi måste pyssla ihop, du bor för långt bort:-( Kram på dej

    SvaraRadera
  2. Beautiful....beautiful tags, Gunilla! All so creative with spectacular details!
    Wishing you a fabulous day!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...