torsdag 15 maj 2014

Simma lugnt


♥ ♥ ♥

Detta kortet startade med fiskarna som jag färglagt med distresser.
Stansade även ut dom i svart cardstock och klistrade bakom.
Fiskarna fick svarta pärlor till ögon och munnarna har jag stansat ut med en blomstans.


Visste inte riktigt från början vad jag skulle använda dom till.

Men efter lite funderande blev det en bakgrund med mycket färg som ska föreställa ett korallrev.
Bubblorna är embossade med vitt och sedan färglagda med distresser.


Mer funderande hur det hela skulle monteras ihop och det fick bli ett shakerkort.


Detta är en del av materialet som jag använt.
I shakerkortet har jag även diamond dust som glittrar väldigt fint.


Gillar verkligen att göra dessa shakerkort ÄVEN om det är lite pilligt.


Kortet lägger jag till utmaningen Simon Says Die Crazy.
Klicka på bilden så kommer du dit!


Nu ska jag ta mig ut i det fina vädret som vi har här idag.

Sköt om Er så ses vi nästa gång!

♥ ♥ ♥



3 kommentarer:

  1. Such an adorable fun shaker card, your embellished background is fabulous - love the sequins!! Your fish are so sweet and a beautiful use of twine!!

    Thanks so much for joining Simon Says Stamp Wednesday Challenge
    hugs
    Heather xx

    SvaraRadera
  2. This is so beautiful! The colors and textures are so amazing, thanks for showing all of us!

    SvaraRadera
  3. Adorable card!! Such a fabulous design!! Love it!!

    Thank you very much for joining us this week at the Simon Says Stamp Wednesday Challenge Blog!

    hugs...
    Melissa

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...