torsdag 13 november 2014

Enamel dots



♥ ♥ ♥

Tags tags tags och MÅNGA fler tags!
Dessa små projekt är min räddning när inspirationen inte riktigt finns där.

Här har jag stämplat Inkidos gran i två olika "gröna" nyanser.


Dom små husen har gjort med en dies från Memorybox, nagellack och ett eller två lager med 3D-lack.
På bilden nedan visar jag fler utstansade motiv som fått samma behandling.


Tyckte dom blev riktigt söta.


Köpte på mig några VÄLDIGT billiga nagellack.

Stansade ut några olika motiv.
Så fick det bli en runda till garaget där jag la på ett lager med lack.
Gjorde först detta inomhus MEN oj vad det luktade starkt.
Inget för en allergiker som mig.

När detta sedan torkat fick dom sig ett eller två lager med 3D-lack.
Kräver lite tålamod OCH det är kanske inte min starkaste sida MEN kul var det i alla fall!


Sen blev det ytterligare några fler tags.
Detta är några av dom vattenfasta dynorna som jag använt mig av.


Snöflingor från Hero Arts i olika "isiga" nyanser och stans från Fiskar till kanten.
På dessa fick det bli silverband.


Så min lilla favoritängel igen.
Stämplade på slät "beige" cardstock.
Kanten med hjärtan är en stans från Fiskars.


ALLA tagsen klipper/skär jag ut själv!

♥ ♥ ♥





2 kommentarer:

  1. Gunilla, I love all your darling tags!
    AND...your enamel dots, hearts, & flowers are so sweet!
    You chose some pretty nail polish colors.

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...