söndag 29 mars 2015

Tag challenge



♥ ♥ ♥

Så var det dax att visa tagen för denna månads utmaning.
Har ni lust att kika på dom andra tagsen så hittar ni dom HÄR

Denna gången var temat anythings goes med alternativet mönstrade papper från Graphic 45.


Dom mönstrade papperna har jag fått av Suzan och är från just Graphic 45.

Till blomman har jag använt en die från Spellbinder-Rose Creations.
Bladen är en die från Memory Box.

Några detaljer utstansade i guldpapper och gröna pärlor från mina gömmor.


Love love the papers. 
THANK YOU so very much Suzan you are a sweetheart!


Nu måste ni skynda över till Suzan´s blogg och kika på hennes underbart fina tag.

Nästa månads utmaning blir i vårens tecken eller påsk.

Tagen lägger jag till:

Simon Says Anything goes

♥ ♥ ♥

Avslutar med en bild på vårt "lilla"matvrak!!

Det finns fler bilder från min trädgård HÄR.







4 kommentarer:

  1. Det er så lækkert et tag med den flotte blomst og den lille guldfugl
    Og sikke så hyggelig med detvlille egern i gårdhaven

    Ha en god aften, klem

    SvaraRadera
  2. Great layers on your tag! Very pretty! Thanks so much for playing along with the Simon Says Stamp Wednesday Challenge!

    SvaraRadera
  3. Gorgeous tag...love the dimension...the flower is so exquisite and the layering is so beautiful...Hugs!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Thank you so much Jacque for your sweet comment. Would love to have you with us in our challenge, Hugs for you!!

      Radera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...