torsdag 26 maj 2016

Gummiapan


♥ ♥ ♥

Nu sitter jag här med "pekfingerhäfta" och vet inte hur jag ska skriva mitt inlägg!
Ibland, läs ALLTID, tycker jag det är svårt att skriva ner det jag vill ha sagt om mina kort.

MEN MEN här är iallafall ett kort som jag skulle kunna tänka mig att göra flera av.
OJ vad jag önskar mig en Misti!!! Högst upp på min lista faktiskt!!
Blev väldigt nöjd med upplägget!
Så om man/jag skulle vilja göra flera är det bara att färglägga blomman i olika färger och annars ha upplägget lika.


Blomman är färglagd med distresser och sedan utklippt!

Texten är guldembossad. Har även duttat med en VersaMarkerpenna i mitten på blomman och guldembossat!

Bakom blomman har jag använt en schablon från Panduro.

Både blomman och texten kommer från Gummiapan.


Gjorde två blommor. Ville testa att färglägga med olika tekniker.

Så blomma nummer två hamnade på ett litet kort. Bra att hänga t.ex. i en bukett blommor.
Även här är texten, från Skapar Källarn, embossad med guld!


Jag har även en grupp på Facebook där jag visar vad jag skapar.
Ni hittar den HÄR!


Kortet lägger jag till:

Simon Says-Anything Goes

♥ ♥ ♥

3 kommentarer:

  1. Absolutely stunning Gunilla, the added gold to the flower centre is awesome!

    SvaraRadera
  2. Wow, this is so pretty - love the bold orange flower.
    Thanks for joining in at Simon Says Stamp Wednesday Challenge. Hugs, Caryn xxx

    SvaraRadera
  3. Åh, hvor er de smukke.... så elegant med dit guld embossing

    Ha en dejlig weekend , som her ser ud til at blive sommerligt :-)

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...