måndag 20 februari 2017

Bladranka


♥ ♥ ♥

Då var det dags för mig att blogga för Gummiapan igen 😊

Den här gången blev det ett kort med en bladranka.


Jag började med att stansa ut ett hjärta från Gummiapans vita cardstock.

Sen stämplade jag runt själv hålet med olika bladstämplar.

Texten HJÄRTLIGA GRATULATIONER har jag delat på och sen stämplat inuti själva hjärtat.


Bladen är färglagda med Derwentpennor i olika blå och gröna nyanser.

Runt själva hjärtat och hålet har jag distressat med frayed burlap för att få lite skugga.


Stansade även ut hjärtat i svart cardstock tre gånger innan jag limmade ihop allt och satte på plats inuti själva hålet.

Till sist dekorerade jag det hela med några paljetter och små hjärtan.


Detta är något av det som jag använt mig av och det hittar ni i Gummiapans webshop.


♥ ♥ ♥

Så var det vinnaren av min giveaway

och det är 

Maria Alder!

Grattis till vinsten!!! 
Mejla mig din adress till gunilla.holmqvist13@hotmail.com så kommer vinsten med posten. 
Skriv också vilken färg du önskar på dom mönstrade papprena.

♥ ♥ ♥

Det var allt från mig den här gången!

Hoppas ni får en fin vecka

//Gunilla

♥ ♥ ♥



2 kommentarer:

  1. Thank you, thank you so much ! Tack sa mycket ,jag vill sanda dig min post address asap.Tycker om detta kortet med Maria xx

    SvaraRadera
  2. Gunilla, this is simply beautiful. Hearts always make me smile. I love the stamping and coloring around the heart.

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...