söndag 23 april 2017

Skapar Källarn


♥ ♥ ♥

Till detta kortet har jag använt två söta figurer och text/gummistämplar från Skapar Källarn och Malins stämplar.


Fågeln blev över när jag gjorde detta kortet då jag stämplade den på fel håll.
Så den låg redan klar och väntade på att få vara med på ett kort.

Den lilla figuren är färglagd med distresser och sen utklippt med en vit kant runt.
Sen har jag monterat den på 3d-kuddar.

Fågeln är färglagd med Prismapennor.

Gräset kommer från Gummiapan och är stämplat med distress moved lawn.
Sen har jag "gått över" gräset med Spectrum noir glitter pen clear och gjort några gröna stänk med en pensel.
  

Hela motivet är monterad på dekorgummi med en bit svart cardstock bakom.


♥ ♥ ♥


Kortet lägger jag till:

Simon Says-Splash It On


♥ ♥ ♥

Jag finns även på Facebook och Instagram.
Så har ni lust får ni gärna kika in!

//

You can also find me on

Instagram and

Have a lovely day!

♥ ♥ ♥



4 kommentarer:

  1. What a fun card, such cute images. x

    SvaraRadera
  2. This card is so adorable! I really love how you created a scene here. And the colors! Wow! Those greens are so perfect and the whole thing came together beautifully. Thank you so much for sharing your talents with us for this week's Simon Says Stamp Monday Challenge!

    SvaraRadera
  3. Gunilla, what a fun and darling card.
    I love the pretty green color.
    Beautifully designed.

    SvaraRadera
  4. Det er et super herligt kort i skøne forårs farver

    Ha en dejlig weekend, klem

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...