tisdag 20 juni 2017

Samma dies på två kort


♥ ♥ ♥

Idag är det min tur att blogga för Gummiapan och jag har fixat ihop två kort.

Båda gjorda med samma kvistdie från Gummiapan.

På det första kortet har jag stansat ut kvisten och färgat in den med 
distress crayons.

Bakom kvisten har jag stämplat med en stor bakgrundsstämpel och stansat ut endast en bit av den. 


Kram är embossad med guld och den glittriga dekorationen har jag gjort själv med stickles och 3d-lack.


Till kort nummer två har jag använt Distress Oxide peeled paint

När bakgrunden var klar stänkte jag lite vatten över hela och sen har jag "duttat" med en glitterpenna i några av vattenstänken.

Sen stansade jag ut kvisten och skar ner bakgrunden till den storleken som jag ville ha.


Bakom kvisten har jag satt dekorgummi.

Dom små hjärtana är utstansade i vitt. Sen har dom fått sig ett lager med 
clear wink of stella och till sist har jag embossat med clear.


Texten har jag delat på och stämplat så den skulle passa med kvisten.

Allt material som jag använt mig av kommer från Gummiapan och ni hittar det HÄR!


Korten lägger jag till:

Simon Says-Emboss It

♥ ♥ ♥





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...