fredag 6 oktober 2017

Grattiskort


♥ ♥ ♥

Idag är det FREDAG!
Solen lyser från KLARBLÅ himmel och det är riktigt varmt och skönt.
Hoppas att ni också har en riktigt fin dag.

♥ ♥ ♥

Idag visar jag två Grattiskort.

På det första kortet har jag använt två olika dies, ballong och moln.

Började med att tejpa fast diesen på akvarellpapper.
Sen färgade jag in ballongerna och molnet med distress oxide.
Använde även schabloner på ballongerna för att få lite mönster.
När det var klart stansade jag ut det hela.


Ballongerna och molnet är monterade med 3d-kuddar.
Till snörena använde jag DMC-garn i silver.


Texten är embossad med clear och även den monterad med 3d-kuddar.


På nästa kort har jag stansat ut tre ljus och stämplat med distress oxide i två olika nyanser.
Till själva veken har jag använt en glitterpenna.


Både cardstock och det enfärgade pappret kommer från Gummiapan.


Ljusen är monterade med 3d-kuddar.


Det mesta av materialet som jag använt kommer från Gummiapan och ni hittar det 



Med dom här korten vill jag önska en riktigt

TREVLIG HELG!


♥ ♥ ♥





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...