onsdag 14 februari 2018

Presentkort


♥ ♥ ♥

Idag visar jag två kort där jag pysslat ihop små påsar som man kan lägga i 
lite olika saker.

Jag har valt att lägga i presentkort.

På det första kortet har jag "smooshat" påsen med distress oxide ink.


Jag har gjort samma sak på hjärtat men i rosa.

Grattis är utstansat flera gånger.


På nästa påse har jag "ink blended", eller vad det nu heter, med distress ink.
Blir ett jämnare resultat än på påsen ovan.

Sen har jag använt en schablon och duttat bort lite färg och till sist stänkt med lite vatten.


Hjärtat är infärgat med distress ink, Wink Of Stella Clear, och sen lite "slarvigt" embossat med clear.
Ville inte att det skulle täcka hela.


Tycker det är bra att ha några sådana här kort på lager om man vill ge bort just presentkort.


Korten lägger jag till:

Simon Says-Add A Die Cut


Påsen, bladen, grattis stämplad och utstansad kommer från Gummiapan.
Hjärtat är en dies från Sizzix.

♥ ♥ ♥



3 kommentarer:

  1. Så jättefina, bra ide, var köper du såna påsar?
    /7 Inga

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla ♥ Kul att du gillar dom. Jag har uppdaterat bloggen med info om vad jag använt mig av.

      Radera
  2. Both your cards are very pretty! Love the layers, use of pockets and die cuts. Thanks very much for joining in the fun @ Simon Says Stamp Wednesday Challenge. Gayatri xx

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...