torsdag 19 april 2018

Blommor i lila


♥ ♥ ♥

På dett här kortet var meningen att det skulle bli en hortensia.

MEN så blev det inte som jag tänkt mig och istället blev det någon typ av blommande träd/gren.


Har väldigt svårt att skapa med lila toner MEN det här blev väl ändå ok.


Ett kort med vårkänslor och mycket glitter.


Detta är något av det som jag använt mig av.





Kortet lägger jag till:

Simon Says-Sparkle And Shine


Allt från mig den här gången.

Nu blir det trädgården resten av dagen.
Känns som våren helt kommit av sig och att det ist blivit sommar direkt!

♥ ♥ ♥



2 kommentarer:

  1. Love the dimension and the soft colors, Gunilla! Thank you for playing with us at the Simon Says Stamp Wednesday challenge!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...