måndag 11 februari 2019

Triss i fjärilar


♥ ♥ ♥

Det var ett tag sedan jag visade några kort.

Till viss del på grund av renovering av pysselrummet MEN också för att lusten att blogga inte varit på topp.

Jag har MÅNGA kort som jag inte visat ännu så får väl se om jag kan komma till skott och få ut dom här.

MEN MEN idag visar jag iaf tre kort med samma fjäril men med olika upplägg.



På det första har jag använt schabloner till cirkeln och bakgrunden.
På fjärilen har jag använt distress oxide och texten är ustansad i lager.


Kort nummer två.


Bakgrunden är gjord med distress oxide inks och clear wink of stella.
Fjärilen är utstansad i tre lager vitt och en gång i själva bakgrunden.


Kort nummer tre.


Bakgrund, cirkel och löv är infärgade med distress oxide inks.
Den rutiga bakgrunden är gjort med en schablon.


Det var allt för den här gången.

Får väl se hur länge det dröjer tills nästa gång.

Har ni lust att följa mig så finns jag på Instagram HÄR

♥ ♥ ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...