torsdag 24 oktober 2019

Stämpla med löv del 1 av 2


♥ ♥ ♥

Korten som jag visar idag gjorde jag i somras MEN glömt att blogga.

Det kommer ytterligare två med lite mer färg i ett annat blogginlägg.

Sååå först ut blir två kort där jag stämplat löven med Versafine onyx black.


Grattis och hjärta är infärgat med distress ink bundled sage.

Hjärtat har även fått sig ett lager med nuvo Crystal Glaze.


Bakgrunden är utskuren i två delar och den innersta är sedan monterad 
på fun foam.
Texten är monterad med 3d-kuddar.


Till kort nummer två är bakgrunden utstansad i en del men med samma die.


Några stänk med nuvo embellishment mousse pure platinum ger ett fint skimmer.


Kram och hjärta har också fått ett lager med samma mousse.
Hjärtat har även ett lager med glitterfärg från Panduro.


Kram är utstansad i flera lager för att få lite höjd.


Så här såg bakgrunden ut innan jag delade den till två kort.

Har även noterat några av bladen som jag använt mig av.



Här kommer en lista på vad jag använt mig av:

Dies 

Gummiapan - kram, grattis, hjärtan
Crealies - Double stitch rectangles no. 36

Stämplar

Malins stämplar - Idag är det din dag

Kortbas

Gummiapan cardstock

♥ ♥ ♥



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...