tisdag 22 januari 2013

Deconstructed Sketch No. 85


Jag får "fingerhäfta" när jag ska skriva mina inlägg....

det tar bara STOPP och så slutar fingrarna fungera!

Tunghäfta drabbas jag mindre sällan av......åtminstone om ni skulle fråga mina barn.

Här kommer iaf ett kort nästan helt utan stämplar.....

och jag har använt mig av en skiss och den hittar ni.....




once again a great sketch to work with and know I have to wait for the next one!



Blomman var egentligen menad till ett annat kort.....


MEN efter mycket vändande och vridande så var hela skiten på väg att hamna i papperskorgen...


så dök skissen upp och efter en del ändrande hit och dit så blev det ett......


kort!

Det blev en hel del utstansat och den fina "snirkeln" bakom blomman fick jag av Jacque strax innan jul.

En överrasking på posten helt utan anledning. 

YOU are such a sweet friend and I LOVE this die! 



 See you later.....



5 kommentarer:

  1. Tycker fingrarna blarrar på rätt bra:-) .....och superfint kort. Jag kan inte få in bilder på min blogg längre och ingen kommenterar heller så lusten att uppdatera är långt bort. Kram på dej.

    SvaraRadera
  2. What a breathtaking design sweetie!!! Your card is so unique and gorgeous with all of those layers and details!!! Beautiful!!! Hugs!!

    SvaraRadera
  3. Fabulous card, I love the flower!

    SvaraRadera
  4. Vilket otroligt vackert kort och fina papper, du är en mästare på att göra kort. Jag lider av liknande åkomma när jag ska skriva inlägg. Jag tycker allt som jag skriver låter löjligt. Ha en bra dag. Kramar Katarina

    SvaraRadera
  5. Hi Gunilla, your card is so gorgeous! I love all the beautiful die cuts that you used, especially the swirls on the bottom! You always know how to put everything together perfectly! I love it!
    Big Hugs,
    Suzan

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...