måndag 2 september 2013

Höst....


Om man så vill det eller ej så känns det som att hösten är på väg!

Så idag tänkte jag visa ett kort som går i höstens färger....




en närbild på detaljerna...charms, stickles diamond runt kanterna och en fin blingsten från Prima.


Har använt två stämplar till trädet och olika distresser. 
Träder kommer från Stampscapes och "löven" är en splashstämpel från Inkido!


I will enter this card to Simon says....anything goes!



♥ ♥ 

Fick även till några andra träd i lila nyanser. 


Detta trädet, från Penny Black, har jag ENDAST färgat in stammen med Distress markers

OCH  


sedan lila nyanser på splashstämpeln och så en dusch med vatten innan jag stämplat


kanske lite mer vår än höst över dom lila träden!


Allt från mig den här gången....NU tar jag en liten paus från bloggandet , en vecka drygt, eftersom vi har semester!

Tjing från mig!


2 kommentarer:

  1. Hi Gunilla, Both of your cards are so gorgeous! I love how you layered all the stamps. I need to get some of the thin natural twine like you used! Have a wonderful holiday my friend!
    Big Hugs,
    Suzan

    SvaraRadera
  2. Vilka underbara kort, gillar enkelheten på dem då framträder träden så snyggt.

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...