tisdag 17 september 2013

Kort och utlottning


På detta kortet har jag använt väldigt MÅNGA olika stämplar....

Buren vet jag kommer från Inkido dom andra har jag tyvärr inte kvar märket på!


Det blev även några 3D-kuddar vid montering.....


samt två olika dies från Memorybox!

Kanterna på kortet har fått sig en omgång med distress inks innan jag rivit av pappret runt hela motivet.
 Därefter har jag även strukit på ett tunt lager med Opalite Golden Mist. Blev en fin effekt som dock tyvärr INTE syns så bra på bilden.
Tog en bild under lampan, inget vidare ljus, MEN man kan ana skimmret en aning.


Kul att leka med många olika stämplar!


Har även startat en ny Facebookgrupp där jag säljer lite av mina alster.

Så jag tänkte lotta ut en av mina virkade ugglor.

Vill ni vara med i utlottningen är det bara att kika in HÄR!



Allt från mig den här gången!


2 kommentarer:

  1. Underbart kort och underbara ugglor! :)
    Tack för fantastisk inspiration, som alltid.

    Kram

    SvaraRadera
  2. Hello Gunilla! I adore your exquisite creation......soooooo beautiful and elegant!!!! You take card making to a whole new level...your style is incredibly striking!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...