torsdag 9 januari 2014

fjärilar


♥ ♥ ♥

Inte helt lätt att få till bra bilder när det saknas dagsljus.

MEN till slut blev det några som ändå är helt ok. 

Ett set med kort där jag använt mig av samma motiv/fjäril.
Då gäller det att man har en bra stämpel!


Kortbasen är classic/kraft och mäter 9 ggr 9 centimeter och motiven är stämplade på slät vit cardstock.


Jag har stämplat med Archival ink vattenfast i färgerna
cornflower blue
coffee
fern green samt
red geranium


Rhinestones i mitten på varje fjäril....


texterna är monterade på 3d-kuddar....


och bakom varje text är det mönstrat papper eller washitejp.


Detta är något av det jag använt.
Fjärilen är från Inkido och det mönstrade pappret från 
My Mind´s Eye/lime twist/life of the party


Skulle det finnas intresse är dessa till salu i min Facebookgrupp som ni hittar 


Ha det gott så ses vi nästa gång!

♥ ♥ ♥

1 kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...