onsdag 22 januari 2014

Tags



♥ ♥ ♥

Ska posta några beställningar idag och med dessa får det såklart följa med en tag!

Först ut blev en vit stämplad uggla på svart "cardstock".
Ugglan är en present från Suzan och jag vet tyvärr inte märket.

Några utstansade hjärtan och lite washitejp.


På denna fick återigen min uggledie vara med.


Mönstrat papper från crate paper, washitape och lite annat smått och gott från mina gömmor!
Diesen som jag använt bakom ugglan är från Spellbinder och heter Postage Stamps.

HAVE FUN och den stämplade tagen vet jag INTE märket på!


Nu blir det en vända till postlådan.
Har jag medvind kommer det gå undan!

Tjing!

♥ ♥ ♥


3 kommentarer:

  1. You consistently create the loveliest tags!!!!! Your owls are priceless.

    SvaraRadera
  2. Hi Gunilla, I love both of your tags! I see that you found a postage stamp die in your stash. :-) Very Cute!! Have a wonderful evening!
    Big Hugs,
    Suzan

    SvaraRadera
  3. What darling tags! The hearts are the perfect finishing touch. Well done!

    Since your creations always catch my eye, I thought I would follow your blog.
    Happy crafting!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...