tisdag 29 juli 2014

Kram


♥ ♥ ♥

Från början var detta tänkt att ha ett helt annat utseende...

MEN MEN det är inte alltid det blir som man klurat på först.
I mitt fall händer detta mer ofta än sällan!

Så här blev i alla fall slutresultatet.

Använde mig av några spillbitar från Maja Designs Paper Pad LANTLIV till att skapa basen på tagen.
Klistrade med dubbelhäftande tejp på slät cardstock.


Blomman är en die som jag fått av Suzan
Utstansad två gånger och monterad med 3d-kuddar mellan lagren.
Mittdelen på blomman, kanterna, har jag distressat med pumice stone och iced spruce. 
Efter det har jag tagit ett varv med wink of stella. 
Även denna en present från Suzan!

Både blomman och det lilla hjärtat är färglagda med pennan och embossade med pulvret som är på bilden nedan.


♥ ♥ ♥


Inte mycket mer att säga om detta mer än 

BYE BYE för denna gången!

♥ ♥ ♥




2 kommentarer:

  1. You are a master at creating tags.....all incredibly gorgeous!!!!!

    SvaraRadera
  2. Hi, Gunilla! What a DARLING tag!
    I love the pretty color combination & all the sweet elements!
    Beautifully done! ♥

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...