fredag 1 augusti 2014

Suzan


♥ ♥ ♥

Så var det dax för ännu en födelsedag och denna gången var det min vän Suzan som fyllde år.

Självklart skulle hon ha ett kort

OCH 

det blev ett shakerkort!


Stansade ut själva ramen till shakerkortet i papper från Maja Design.
Fyllde kortet med små gröna och vita kulor.
Embossade en vit blomma och satte bakom det hela.
Ville få det att se ut som blomman kom ur vasen.

Vasen är en die från Memory Box som först fick sig ett ojämnt lager med vit glansig akrylfärg. 
Därefter har jag lagt på ett tjockt lager med crackle accent på vissa ställen och lite tunnare på andra.

En bladranka i vellum, en fågel, en kantdie som jag fått av Jacque och så en textstämpel.


Det var nog del hela......



Kortet lägger jag till utmaningen 




Lämna gärna ett spår efter Er så jag vet vem som varit här SAMT att jag får möjlighet att kika in till Er också.

TREVLIG HELG!!
♥ ♥ ♥














2 kommentarer:

  1. so pretty :) loving all the textures on there- thank you for playing a long with us at simon says stamp wednesday challenge!

    SvaraRadera
  2. Absolutely exquisite, Gunilla! I loooove your work!!!!!!!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...