fredag 3 juli 2015

Tjej i ljusa färger


♥ ♥ ♥

Återigen ett kort med det söta motivet från Lily of the Valley.
Denna gången har jag valt lite mildare färger.


Mönstrat papper från Maja Design. 
Jag har haft det VÄLDIGT länge MEN det står att det ska heta 
Mina Vänner Paula 5.

Doilyn är en die från Cheery Lynn Designs-French Pastry.

Texten "Du är #1" hittar ni här.

Så till sist är det mina distresser som fått göra jobbet med färgläggningen av den söta lilla tjejen.


Det var det hela för den här gången.
Vill ni se motivet lite större går det bra att klicka på bilden nedan!


Kortet lägger jag till 





♥ ♥ ♥

Så några bilder från härliga sommardagar som vi har här just nu!
Dessa bilder går att klicka STÖRRE!






♥ ♥ ♥


6 kommentarer:

  1. Absolutely DARLING! Love your soft coloring. You really let the stamped image shine! Hope you are enjoying summer. The beach photos are awesome, Gunilla! So glad that you join the fun over Virginia’s View “100% Stamped” Challenge!

    SvaraRadera
  2. Oh she is so sweet, Nilla - I would love to get a card like this; love the soft colors! Thanks for playing along with us at the Simon Says Stamp Wednesday challenge!

    SvaraRadera
  3. Jattrsot bild och fargerna ar bra for denna lilla tjej.
    Alskar dina sommar bilder med. Bor du nara havet/ sjon?
    Ha en skon helg, Maria

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tusen tack för din kommentar!

      Bor ganska nära havet vilket jag verkligen tycker jättemycket om!

      Bor du själv nära havet och har du någon blogg eller kanske Facebook?

      Ha en underbar helg/Gunilla

      Radera
  4. What a sweet card! The little girl is adorable and colored beautifully! Lovely design. Thanks for joining us at Simon Says Stamp Monday Challenge!

    SvaraRadera
  5. Gunilla, your card is so adorably sweet.
    You've colored the image so beautifully.
    Love the fabulous design & your lovely beach photos.

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...