lördag 2 juli 2016

Egen bakgrund


♥ ♥ ♥

En färgkombination som jag velat testat en tid MEN inte riktigt visst hur.

Nu blev det i alla fall av!


Började med bakgrunden som jag stämplade med olika stämplar och clearembossade.
Sen färgade jag in den i grönt.
Använde strykjärnet för att stryka bort embossingpulvret och stämplade sen över med en textstämpel.

Blomman har jag färgat in med rosa och texten är embossad med Ranger-liquid platinum.

Det hela är monterat med 3d-kuddar på cardstock straw.


Detta är något av det jag använt mig av.


Fortsätter med mina kort i CAS-stilen så därför blev det bara några blingstenar som dekoration!


Kortet lägger jag till

Simon Says-Anything Goes


♥ ♥ ♥


Idag är det regnigt och grått så vad passar väl bättre än att uppdatera bloggen!

You can also find me on

Instagram and

♥ ♥ ♥








3 kommentarer:

  1. So elegant, what a beautiful design.
    Thanks for joining in at Simon Says Stamp Wednesday Challenge.
    Hugs,
    Caryn xxx

    SvaraRadera
  2. Det er så smukt og en lækker farve combo..... skønne teknikker du har brugt

    Ha en rigtig dejlig søndag, som her starter med sol og regn
    Klem, Lissy

    SvaraRadera
  3. What a darling card you've created, Gunilla.

    And, I love that fabulous photograph. You captured the gorgeous details of the flower so beautifully. Well done!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...