fredag 26 maj 2017

Idag är det din dag



♥ ♥ ♥

Den lilla filuren som jag använt på det här kortet tycker jag är så söt och användbar till många olika tillfällen.

Har faktiskt färglagt flera stycken så ni kommer få se några olika kort med just denna lilla filur framöver.


Motiven är färglagda med distresser!

Sen var jag bara tvungen att sätta googly eyes!

Texten är stämplad direkt på motivet.

På päronet har jag satt små små ploppar som glittrar så fint när ljuset träffar dom.


Filuren har jag klippt ut och monterat på 3d-kuddar.

Bakom hela motivet har jag monterat grön fun foam.


Motiven är gummistämplar från Skapar Källarn och texterna kommer 


Kortet lägger jag till:

Simon Says-Lilltle Critters
Simon Says-Furry Friends

♥ ♥ ♥

1 kommentar:

  1. The coloring is amazing. I love it! This is such an adorable card. Thanks for joining us on the Simon Says Stamp Monday Challenge.

    Cathie ♥

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...