torsdag 9 november 2017

Tårtor för hela slanten


♥ ♥ ♥

Var inne och shoppade lite nytt hos Gummiapan förra fredagen.

Det blev några olika dies och en stämpel.

♥ ♥ ♥

Idag visar jag två olika tårtor som båda är byggda i tre lager.

Korten passar bra både till födelsedag, bröllop och många andra tillfällen och just därför valde jag att inte sätta någon text på.

Till alla delarna har jag använt akvarellpapper som jag färgat in med Distress inks och Distress Oxides. 


Även dom små fåglarna köpte jag i fredags.


På detta kortet har "grädden" fått lite glitter.


Sen var jag såklart tvungen att dekorera med några blingstenar.


Den här diesen går verkligen att variera i det oändliga.
Bara fantasin som sätter gränser.


Är det någon som kan inspirera mig till att komma igång med julkorten hade jag blivit  JÄTTEGLAD :-)

♥ ♥ ♥






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...