lördag 11 november 2017

Två kort med ekollon


♥ ♥ ♥

Jag fortsätter att pyssla i höstens tecken och julen får fortsätta att lysa med 
sin frånvaro. 

Visar två kort idag med ekollon.

♥ ♥ ♥

Först ut ett som glittrar fint i guld.


Alla delarna är utstansade i akvarellpapper.

Själva ekollonet är embossat med guld.
Hatten till ekollonet, den lilla pricken och remsan bakom texten har jag gjort med dubbelhäftande tejp och guldglitter.


Till kvisten har jag använt Distress Oxide.
Bakom motivet har jag satt en bit oh-plast som jag färglagt med akrylfärg i guld.

Några stänk med akrylfärg i guld och en text från Malins stämplar. 


Monterat med 3d-kuddar för att få olika höjd.


Nästa kort blev en helt annan stil.


Skapat med olika "rester" som låg på skrivbordet.


Texten kommer från Gummiapan.


Detta är något av det som jag använt mig av.


Här blåser det storm idag MEN solen skiner.
Så med rätt kläder och vinden i ryggen kommer man långt ;-)

Ha en skön helg!!

♥ ♥ ♥



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...