torsdag 8 mars 2012

2012-03-08

Så var det vinter igen!
Snö, grått, slask och all annan skit som hör vintern till..........inget precis man längtat efter MEN inte heller mycket att göra mer än att gilla läget.

Tänkte kanske att ett kort i vårens tecken kunde pigga upp lite.

Tycker hon är så söt den lilla älvan från Lili of the Valley.
Kan riktigt känna hur hon sträcker sig efter vårens alla dofter!!


Motivet är färglagt med distresser och så lite detaljer med stickles Diamond.

Dom mönstrade papprena är från My Mind´s eye.

Har ni förresten sett dom nya därifrån, Miss Caroline, mmmmmm ME LIKE!!


Blommor, bast och lite annat smått och gott.



Måste också visa mina fina sockar som jag fick av Jacque i födelsedagspresent, 
coola va?

Dom är sååååå sköna och så är dom stickade så man ska inte behöva para ihop.
Passar mig alldeles utmärkt.
Blir GLAD när jag kikar på mina fötter haha!!


 Nu måste jag ta mig ut, blääääh, inget jag precis längtar efter MEN kylen kallar efter påfyllning OCH så ska det finnas ett paket till mig på posten!!!!! SPÄNNANDE.

Ha det gott mina vänner så hörs vi snart igen.....




12 kommentarer:

  1. Gunilla, this is absolutely phenomenal! I love this sweetly colored LOTV image and your showcasing of her is spectacular.

    SvaraRadera
  2. Hi Gunilla, your card is gorgeous!! I love how you layered all the elements!! And, you have colored the LOTV image beautifully!! I can definitely smell the flowers!! Have a wonderful day!!
    Big Hugs,
    Suzan

    SvaraRadera
  3. Vilka söta sockar!

    Kortet är super som vanligt! Gillar också den stämpeln!! Kortet känns verkligen vårfräscht!

    Här är det bara vitt, vitt, vitt.. och massor av is.. får ta skridskorna till jobbet i morgon istället för att promenera kanske.. ;-)

    Har du testat nya distress markers pennorna föressten?

    Ha det bra! Kram, Erica

    SvaraRadera
  4. Passar utmärkt med ett härligt vårkort och så de "glada" sockarna! Snön idag är inte precis vad vi behövde nu när det faktiskt är vår i luften. Roligt att titta runt på allt fint du skapat sedan jag senast tittade in. Kram

    SvaraRadera
  5. Oh Sweetie, this is so darling...you have done magic on that cute image....your coloring is so beautiful...and all of the details you have added are just so wonderful!!! Hey, pretty nice socks, too!! haha...Big hugs..Jacque

    SvaraRadera
  6. Vilket härligt,fint vårkort. Gillar det massor.
    Hoppas att det blir bra vårväder i helgen så att vi får njuta!
    Trevlig helg!
    Kram Anna

    SvaraRadera
  7. Jättesöta strumpor, blir verkligen glad att se dem. Underbart kort som alltid när du är igång. Trevlig helg. Kram kram

    SvaraRadera
  8. TACK för din fina kommentar, och du vet väl att det är du som först inspirerade mig till att börja tillverka egna blommor i papper. Alltid lika roligt!

    Kram, Erica

    SvaraRadera
  9. Urläckert kort! Så söt stämpel (makalös färgläggning) och så härliga våriga färger - toppen!
    Ha en skön söndag, kram!

    SvaraRadera
  10. Oj, så mycket fint här var! Super fina alster! Tack för din kommentar hos mig, då hittade jag ju till din sida ;)
    Bjällrorna på mitt kort, som du frågade efter, har jag köpt på Stämpelgården när de fortfarade var igång. Men jag har sett något liknande på Panduro.
    Kram Annette

    SvaraRadera
  11. Snyggt kort med urläcker färglagd stämpel och grattis till vinsten hos Jacque!!!

    La Vikinga

    SvaraRadera
  12. Helt ljuvligt fint kort! Färgerna gör att man blir glad!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...