onsdag 24 april 2013

Till dig......

  

CHACHA bloggen...några besökare kvar??!!


Nu blir det långt mellan inläggen IGEN......

MEN MEN det är så mycket annat just nu.

Det fina vädret gör att man vill vara ute och pyssla i trädgården, jogga runt och kika på allt pyssel i andra trädgårdar och så lite annat pyssel och krafs.

Här kommer iaf ett kort som legat till sig några dagar/veckor!


Blomman är en die och stämpel från Hero Arts som jag TOKGILLAR....
Hero Arts & Sizzix-Stamp & Die Cut-Floral
färglagd med mina Tombowpennor och sedan en lätt dusch med vatten innan jag stämplat på helt slätt akvarellpapper!
Därefter är den monterad på 3D-kuddar!


Bakrunden till blomman, spellbinder die Labels Ten, har jag gjort med lite olika stämplar från mina gömmor.

Dom mönstrade papprena kommer från MME och 4u är ett alfabet från Cuttlebug.


Nu står det mellan att gå ut i trädgården, SOLEN LYSER och värmer idag ELLER putsa insidan på fönstrena...

ja ja den som lever får se....tjing tjong för denna gång!!


1 kommentar:

  1. Det gör ingenting att det är långt mellan inläggen, det är det hos mig med. Det viktiga är att du lägger upp dina underbara alster, fortsätt så. Trevlig helg. Kram Katarina

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...