tisdag 25 juni 2013

Utamning



Var bara tvungen att testa en ny die, QuicKutz autumn twigs, som jag köpte i en Facebookgrupp för några dagar sedan.

Tycker ekollon är så galet fina så jag känner mig supernöjd med mitt köp!!!

Kortet får vara med i utmaningen, Challange 26 Tag,

 som ni kan hitta 




Allt är utstansat i akvarellpapper och sedan, embossat, färgat och sandpapprat.....

själva ekollonet är clearembossat MEN som vanligt är det icke så lätt att få med på bild, suck!


Här ser ni några av sakerna som jag använt mig av....!


Har ni några frågor så är det bara att hojta!

Ha det gott så ses vi förmodligen snart igen!





3 kommentarer:

  1. Love the soft natural colours and themes of this! Thanks so much for playing along with us at A Blog Named Hero!

    SvaraRadera
  2. Super mysig färgsättning. Gillar det vackra ekollonet i massor.

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...