måndag 9 december 2013

småpyssel




Det har blivit lite papperspyssel i helgen.

Några etiketter att pryda julklapparna med.
Lagom pyssel när inspirationen tryter!

Först ut några fyrkantiga dubbla.

Till dessa har jag använt mig av....


.....Memory box die Giovanna Snowflake.
Ett av mina favoritmärke när det gäller dies.
Stämpel från Reprint som jag stämplat med bundled sage.
Ett riktigt härligt vintageglitter från Martha Stewart, antique silver. 
Runt kanterna har jag använt vintage photo.


Det blev även en hög med avlånga tags.

Till dessa har jag använt....


God Jul-stämpel från Inkido som jag stämplat med archival ink red geranium
och så några prickar med Ranger stickles xmas Red.
Granen är även den från Inkido.
Stämplade med peeled paint och sedan embossade med gelly powder starry night silver glitter och några med turguoise sparkle.
Runt kanterna har jag använt brushed corduroy.

Som vanligt svårt att få glittrandet att synas på bild 

MEN

just starry night silver glitter är såååååå jädrans snyggt! 
Påminner om snö som glittrar i vintermörket.


Nu blir det en tur till posten.

Tjing från mig!

♥ ♥ 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...