måndag 24 februari 2014

Ett försök....


♥ ♥ ♥

Experimenterat med allt möjligt på detta kortet.
Ska väl likna ett försök till mixed media.


Riktigt kul när man får kladda på utan att tänka.



På den gula tagen har jag använt, gesso, gel medium, akrylfärg, stämplar från Hero Arts,,,,,



distresser och MYCKET sandpapper!


Runt motiven har jag använt mina Prisma pennor till att skapa skuggor...


några blingstenar samt olika dies och så en textstämpel-just for you.


Två av disen som jag använt till den "bruna" blomman.


Hela tagen är sedan monterad med 3d-kuddar på vit cardstock.


Det var det hela från mig den här gången.

Hoppas ni får en fin start på veckan!

♥ ♥ ♥



1 kommentar:

  1. Gunilla....your dabbling with mixed media is out of this world gorgeous!!!!!!!!!
    OMGosh, you are so talented and artistic. I just love this spectacular tag you created.

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...