onsdag 13 augusti 2014

Runt kort


♥ ♥ ♥

Just nu pågår det en utmaningen som jag INTE tycker är helt lätt.
Nämligen att göra ett kort som har en annan form är fyrkantigt/rektangulärt. 

Bättre om ni hoppar över dit och  kollar så ni förstår vad jag menar.
Det är bara att klicka på bilden.

Welcome to Virginia's View


MEN var såklart tvungen att vara med så det fick bli ett runt kort.

Till själva kortbasen har jag använt Spellbinder dies.

Mönstrade papper från October Afternoon/Fly a Kite.
Hello är en die från Avery Elle. Utstansad två gånger och sedan ihoplimmade för att den skulle få lite distans.
Texten "ville bara säga" är stämplad med svart, archival ink, på vellum och därefter clearembossad.
Så till sist några svarta pärlor från mina gömmor.


Baksidan fick en spillbit med två utstansade hjärtan.





Allt från mig för denna gången.

♥ ♥ ♥


1 kommentar:

  1. You have mixed so many lovely patterns into this darling circle card! LOVE it! The layering and details are fabulous, Gunilla! So glad that you join the fun over Virginia’s View Shape Card Challenge!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...