tisdag 28 oktober 2014

Jultomte


♥ ♥ ♥

Den här fina tomten har jag fått i present av Eva!
Tycker den är så charmig!
Har ni inte varit inne på hennes blogg förut så rekommenderar jag att ni hoppar dit ögonaböj! 
Hon skapar så fantastiskt fina saker!


Motivet är stämplat med memento black på kraft cardstock.
Jag har färglagt med mina Prisma- och Derwentpennor!
Väldigt kul att färglägga på just kraft faktiskt.


Texten kom med tomten och den har jag stämplat med svart och sedan embossat med clear.
Dom mönstrade papperna är från Authentique/Wonder.

 

♥ ♥ ♥

Denna bilden går att klicka upp till större!

Kortet lägger jag till utmaningen Simon Says....Get Crafty and use Kraft


Utmaning

Allt från mig den här gången.
Nu ska jag ta mig ut i det fantastiskt fina vädret!

Klickar du på bilden blir den större!


♥ ♥ ♥


1 kommentar:

  1. Oh FABULOUS!! I love this Santa image and how you used it with kraft card stock and Pattern paper!! Well done, Gunilla! Thanks so much for playing Simon Says Stamp Wednesday “Get Crafty” Challenge!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...