tisdag 2 december 2014

Pins...


♥ ♥ ♥

Just nu har jag idétorka när det gäller julkortsverkstan SÅ istället fick det bli något annat i väntan på att "torkan" ska släppa.

Pysslade ihop ett litet fodral som det gömmer sig några......


pins inuti!

Har gjort dessa förut. Vill ni kika så finns det HÄR!


Själva nålarna som jag använt har jag fått av Suzan för ett bra tag sedan!


Till dekoration har jag stansat ut en blomma i vitt akvarellpapper och strött över två olika sorter vitt glitter.
Även hjärtat är utstansat i akvarellpapper. Sedan ett lager med liquid pearls i färgen silver pearl
Sen ett lager med glitter i silver och till sist ett lager med 3d-lack.
Det blev MÅNGA lager på lilla hjärtat.


ALLA kanterna har jag distressat med vintage photo och frayed bulap.
Denna bilden går att klicka till större.


Lägger detta till den nya utmaningen på Virginia´s View Challenge #10


OCH 


Simon Monday Challenge Blog


Allt från mig den här gången.

Sköt om Er så ses vi "snart" igen!!

♥ ♥ ♥

3 kommentarer:

  1. wow, how gorgeous is this card! It's more like a GIFT to me! I love your stamping on the outside and the design is absolutely fabulous! Thanks so much for playing Virginia’s View “All Things Distressed” Challenge!

    SvaraRadera
  2. Hvor er det fantastisk lækkert itui... Så fin en gave ide :-))

    God aften til dig, kram

    SvaraRadera
  3. Åh så vackert! Helt ljuvligt. Vilken kul och fin idé!
    Kram,
    Hanna

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...