tisdag 22 november 2016

Julkort 2016


♥ ♥ ♥

Alltså det här med julkortstillverkningen i år går sååååå trögt.

Kollar runt på Instagram, Facebook, Pinterest och ser så många fina kort MEN själv får jag banne mig inte till det.

Det är väl bara att fortsätta leta och OM det inte skulle lyckas får jag väl ta en vända till affären och köpa mina kort.😏
Går ju bra de me!!!!

Här nedan kommer i alla fall ett som jag lyckats knåpa ihop. 


Började med att stämpla bakgrunden med en stämpel från Reprint.
Jag använde Distress ink old paper.

Sen stansade jag ut en cirkel och monterade den på fun foam och limmade tillbaka den i hålet igen.

Renhuvudet är utstansat i akvarellpapper och sen infärgat med distresser och akrylfärg guld.

Texten är embossad med guld och det är även kanten runt den stämplade bakgrunden.

Stjärnorna och hjärtat är från en die från Mama Elephant


Jag finns även på Instagram och mitt konto hittar ni HÄR!


Kortet lägger jag till

Simon Says-Trio-Tastic
I´ve used three different dies for this card.


♥ ♥ ♥

1 kommentar:

  1. Det blev så smukt.... elsker din farvelægning af rensdyrets hoved

    Ha en dejlig dag, klem

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...