måndag 10 april 2017

Påskkort del 1 av 3


♥ ♥ ♥

Den här veckan blir det påskkort för hela slanten.

På dessa två som jag visar idag har jag gjort en bakgrund som jag delat i två delar när den var klar.

Började med att stämpla blommor från Gummiapan med VersaMark ink som jag sen strödde vitt embossingpulver över.

Färgade därefter in det hela med olika blå distresser.
När det var klart stänkte jag lite vatten över det hela.


Den lilla kaninen är en die från Memory Box.
Det finns en liknande hos Gummiapan.

Till "svansarna" har jag använt små pom poms.


På detta kortet har jag monterat kaninen på fun foam.

Till båda kaninernas ögon har jag använt halvpärlor från Scrapafabriken.


Ett nästan likadant kort förutom att jag monterat den blå biten på ett annat sätt.

Texten på båda korten är också från Gummiapan.


Kanten med hjärtana är en punch från Fiskars, tror jag ;-)


Här har jag monterat kaninen med 3d-kuddar.


Min tanke är att jag även i morgon ska blogga några Påskkort!

Hoppas ni får en fin start på påskveckan så ses vi förhoppningsvis i morgon igen.

♥ ♥ ♥





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...