måndag 6 november 2017

Löven faller


♥ ♥ ♥

Kanske försöker jag dra ut på hösten en aningens och fortsätter därför att pyssla med löv även om träden nu nästan är helt kala.

MEN det ligger många fina kvar på marken som piggar upp i gråvädret.

♥ ♥ ♥

Till det här kortet började jag med bakgrunden som jag färgat in med 
Distress Oxides, akrylblock och mini mister spray bottle.


Stansade ut MÅNGA löv som jag färgade in på samma vis som bakgrunden.


Limmade sen fast löven på bakgrunden och stänkte det hela med akrylfärg i guld.

Texten är embossad med guld och monterad med 3d-kuddar.


Nu är det nog hög tid att börja med julkorten MEN tycker det är så svårt att komma igång.
Blir väl som vanligt att jag sitter i sista minuten!

Ha en fin dag//Gunilla

♥ ♥ ♥





1 kommentar:

  1. This is gorgeous!!! I saw this on Splitcoaststampers and had to come to your blog to see how you created this. Beautiful!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...