fredag 2 februari 2018

Tackkort


♥ ♥ ♥

Jag älskar att experimentera med olika färger och medium.
Nästan för mycket för högen blir bara större och större. 

Ser jag något nytt så måste jag testa nästan med en gång.

Ibland blir det bra och ibland mindre bra.

MEN en sak har jag lärt mig och det är att OM man inte blir nöjd kan man nästan alltid använda en bit av experimentet till att stansa ut något.

Det är vad jag gjort på det här kortet.

Lövet är från just ett sådant "misslyckat" experiment.
Använde mig av vanliga distresser, distress oxide och till sist 
nuvo mousse indian gold.


Texten är en LÅNG som jag böjt och stämplat på en utstansad cirkel.

Den embossade bakgrunden är en folder från Hobby Solution och heter 
small flowers-1.


Tack är utstansad tre gånger i kraft cardstock och sen blev det även några stänk med akrylfärg i guld.


Tack, en liten hälsning och lövet kommer från Gummiapan.

♥ ♥ ♥

Kortet lägger jag till:

Simon Says-Anything Goes

♥ ♥ ♥



1 kommentar:

  1. Absolutely DELIGHTFUL!! Love this CAS design! Thanks so much for playing Simon Says Stamp Wednesday “Anything Goes” Challenge! Beautiful colors and design. Well done!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...