torsdag 5 september 2019

Nordic Winter


♥ ♥ ♥

I förra inlägget skrev jag att jag köpt EN ny dies.
Nu stämmer det inte riktigt för jag har köpt TVÅ!

Så idag visar jag ett kort med dies nummer två.
Inte med hela diesen utan med delar som blir när man skär ut den.
Alltså ytterligare en dies som går att använda till många olika sorters kort.

Det blev ett shakerkort. 
Gillar verkligen att göra just denna typen av kort.


Alla delarna är som "vanligt" infärgade med distresser.


Det var lite pilligt av få dit höjden på shakerdelen eftersom det är väldigt 
smala bitar. 
MEN skam den som ger sig.


Så till sist en bild på några av sakerna som jag använt mig av.

Dies - Gummiapan, Sizzix
Stämplar - Recollections, Malins stämplar


Kortet lägger jag till

Simon Says - Something Clear

Simon Says - Stamp it

♥ ♥ ♥





1 kommentar:

  1. Love it! So cute! Glad to have found you through the SSS Challenge.

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...