måndag 4 maj 2020

Ny stämpel och dies


♥ ♥ ♥

Ett kort med ett nytt stämpelmotiv som heter Judaspenningar.

♥ ♥ ♥

Jag började med att stämpla motivet med en svart dyna och 
embossade med clear pulver.


När det var klart använde jag brusho/grey till att färga in själva "penningarna".

Runt motivet har jag använt Distress oxide iced spruce.

Stansade ut en vit kvist som även den är ny. 
Dekorerade med några paljetter och till sist en text som jag monterat på 3d-tejp.


Jag har en liten filmsnutt av kortet på Instagram
och det hittar ni HÄR

♥ ♥ ♥

Här kommer en lista på vad jag använt mig av:

Dies 

Gummiapan - kvist/ruscus
Crealies - Double stitch rectangles no. 36

Stämplar

Gummiapan - Hipp Hipp HURRaaaa, Judaspenningar

Kortbas

Neenah Solar White 110lb

♥ ♥ ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...