torsdag 13 december 2012

Blommor



När jag ser en tutorial på blommor så bara MÅSTE jag testa MED EN GÅNG...

Så när Beate och Splitcoaststampers visade en var jag såklart tvungen att testa!



Så mycket lättare att använda embossingfönen ist för ljuslåga....



till mittpartiet har jag använt mig av ett garn som man såg på många kort för några år sedan!
Har några meter av garnet som jag säljer HÄR...


Får se var denna blomma kommer hamna....kanske på en altrat ask...!


Hoppas att ni alla får en underbar lucia!






2 kommentarer:

  1. Luscious flower, Gunilla! I also loooooove your Lucia display...beautiful!
    Wishing you a very merry Christmas and a happy and healthy New Year!

    SvaraRadera
  2. What an absolutely beautiful creation, sweetie!!! Gosh, you are amazingly talented!!! And Happy Santa Lucia Day...you better have some cookies on the mantle!!! Big hugs for you!!! Jacque

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...