lördag 30 mars 2013

Påskafton



Detta mina vänner är INTE snabba cash utan snabba tags!

Som vanligt gör jag inget klart i god tid utan ALLTID ska ALLTING göras i sista minuten...

MEN MEN dom blev  i alla fall klara!!



Äggen är utstansade med spellbinders i akvarellpapper och det är även självaste tagsen

Sedan har jag dekorerat med lite allt möjligt från mina gömmor.

Vad gillar ni mitt gula "påskägg"?
Man tager vad man haver när man ska fota....hehe!!



I går långfredag blev det hemlagad Jansons frestelse....mumsfilibabba....

och idag blir det kalas hos min syster....KUL KUL KUL!!!


Tjingeling och 

GLAD PÅSK till ER ALLA



3 kommentarer:

  1. Wow vilka underbara tags, du är sååå påhittig. Önskar dig en skön helg och en Glad Påsk. Kram Katarina

    SvaraRadera
  2. vilka fina, så påhittig och sött

    SvaraRadera
  3. Hi Gunilla, I hope you are having a wonderful Easter Weekend! Your tags are so cute!! I love how you created the cracked egg with the little chick popping out! Happy Easter My Friend!
    Hugs,
    Suzan

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...