torsdag 25 september 2014

Jul i september



♥ ♥ ♥

Detta kortet var INTE lätt att få en bra bild på.
MEN efter typ 200 tusen bilder så fick det bli denna.
Är fortfarande inte helt nöjd!

Har ALDRIG under min pyssel"karriär" gjort ett julkort i september.
Men nån gång ska va den första och när jag får en idé så är det liksom bara att köra på.


Har använt mig av en dies från Memorybox som heter Fabulous Holiday Wreath.
Skurit ut den i tjockt vitt papper och sedan embossat med guld.

Även texten GOD JUL är embossad med guld.

Shakerkortet är fyllt med stjärnor som jag stansat ut och så lite Diamond Dust som jag fått av Jaque.

Hela kortet är slät vit cardstock och "översta" lagret är monterat på 3d-kuddar.
Så även texten.


Kortet lägger jag till utmaningen på Simon Says....Anything Goes.



♥ ♥ ♥










4 kommentarer:

  1. Beautiful christmas card. Very delicate.
    Anneke.

    SvaraRadera
  2. This is so gorgeous...and so Gunilla!!! Hugs!!!

    SvaraRadera
  3. hi! this is gorgeous, luv the shaker and the sweet glitter and stars! so glad you played along with Simon Says Stamp Wednesday Challenge!

    sparkle & shine *~*

    SvaraRadera
  4. Gunilla, what a beautiful Christmas card!
    I love it!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...